



Навіть серед досвідчених гравців Отелло, існують розбіжності щодо тактики і стратегії. І в той час як діти можуть не перейматися тонкощами ідеальної гри, дорослі можуть витрачати багато часу на кожен хід, намагаючись визначити найкраще місце, щоб поставити кілочок. Отелло є позачасовий грою для всіх вікових груп, що вимагає майстерності, передбачливості, і просто потрібної кількості вдачі!
То що таке Отелло?
Дерев'яна дошка з отворами, посередині знаходиться чотири отвори, виділені кольором і тактильно під стартові кілочки. Кілочки мають різний колір і тактильні мітки для сліпих і слабозорих гравців. Так, гра Отелло має і другу назву - Реверси. Вам воно може бути навіть більш знайомою. Але назва Отелло набагато наочніше демонструє суть гри - охопити і задушити.
Кожен ваш хід ви повинні зробити так, щоб між встановленим раніше і встановленим зараз кілочком знаходилося від одного до багатьох кілочків суперника. Охоплені можуть бути кілочки як по вертикалі, так і по горизонталі або діагоналі. Всі охоплені вами кілочки суперника перевертаються, перетворюючись в ваші.
Мета гри - максимальна кількість кілочків вашого кольору.
Звичайно, є багато способів, щоб запобігти цьому, і кожна людина має різні ідеї про те, як грати. Так що пам'ятайте, кожен новий суперник означає нову стратегію і новий виклик!
Початок гри
- Розділіть кілочки порівну між обома гравцями, щоб у кожного було по 32 кілочка.
- Встановіть по два кілочка різного кольору в центрі ігрового поля так, щоб кілочки утворили квадрат з діагоналями різного кольору.
Правила гри
- Кожен гравець вибирає один колір для використання протягом всієї гри.
- Чорні ставлять два чорних кілочка, а Білі ставлять два білих кілочка на дошку. Гра завжди починається з цієї установки.
- Гравці вибирають, хто йде першим.
- Хід полягає в тому, щоб встановити кілочок так, щоб він завершив обхід одного або декількох кілочків протилежного кольору, а потім перевернути охоплені кілочки до вашого кольору.
- Гравець повинен завжди охопити свого супротивника і перевернути хоча б один кілочок суперника, щоб рухатися. Якщо він не може зробити хід, він його втрачає і його противник рухається повторно.
- Кілочок може охопити будь-яку кількість протилежних кілочків в одному або декількох рядах. Поруч може бути один кілочок або кілька кілочків по прямій лінії.
- Кілочок може встановлюватися так, щоб охопити кілочки суперника в будь-який бік: горизонтально, вертикально, діагонально, вперед або назад.
- Гра закінчується, коли дошка повністю заповнена кілочками або жоден з гравців не може рухатися (тобто обійти фланг суперника і перевернути кілочок противника), або коли дошка заповнена (або частково заповнена) одним кольором.
- У цей момент кілочки підраховуються. Гравець з найбільшою кількістю кілочків є переможцем.
Корисна порада
При розміщенні свого кілочка так, що охоплені кілочки суперника одразу по кільком напрямкам, тримайте палець на ньому, коли ви перевертаєте кілочки в різних напрямках, щоб допомогти вам визначити прямі діагональні, горизонтальні і вертикальні охоплення, які виникають з цієї точки.
рахунок
Щоб визначити ступінь майстерності, з якою гравець виграв гру, відніміть меншу кількість кілочків з більшого числа. Наприклад, в кінці гри, скажімо, у чорних на дошці 37 кілочків, а у білих на дошці 27 кілочків. Чорні виграли 10 кілочків.
- Якщо ви виграєте від 54 до 64 кілочків, ми називаємо це ідеальною грою.
- Від 40 до 52 кілочків: прогулянкова гра,
- Від 26 до 38 кілочків: бійцівський гра,
- Від 12 до 24 кілочків: гаряча гра,
- Від 2 до 10 кілочків: близька гра.
Беручи до уваги ваші оцінки під час гри, ви отримаєте уявлення про те, як поліпшуються ваші навички.
Гравці також можуть встановлювати свої власні методи підрахунку очок. Спробуйте зіграти в заздалегідь певну кількість ігор і спробувати виграти більшість з них, наприклад, дві з трьох.
Інший спосіб гри - встановити заздалегідь визначену кількість очок, щоб виграти. Наприклад, протягом серії ігор першим гравцем, який набрав 100 виграшних очок, буде переможець.
Тонкі моменти
- Кілочки для перевороту повинні знаходитися на сусідній лінії. (Ви не можете пропустити порожній квадрат або кілочок іншого кольору.)
- Після розміщення кілочок ніколи не переміщується в інший квадрат на дошці. (Звичайно, його можна перевернути, але він завжди залишається на цьому квадраті.)
- Якщо неможливо поставити кілочок, який переверне протилежний кілочок, гравець повинен позбутися цього одного ходу.
- Якщо у гравця закінчуються кілочки, але у нього все ще є хід і можливість встановити кілочок, опонент повинен дати цей кілочок. (Це вірно стільки раз, скільки потрібно гравцеві.)
- Якщо гравець робить неправильний хід, а противник ще не поставив кілочок, кілочки можуть бути виправлені. Якщо противник уже зробив свій хід, буде занадто пізно і кілочки залишаться.
Тактика
Навіть серед досвідчених гравців Отелло існує суперечка щодо тактики і стратегії. Насправді, може бути забавно не читати такі підказки, поки ви не зіграєте кілька разів і не сформуєте свої власні ідеї.
- Кілочок в кутку неможна перевернути, оскільки його неможливо обійти з флангу. Зверніть увагу, що це може бути потенційним кінцем для трьох напрямків. Таким чином, кут дуже цінний, і це велика перевага.
- Ефективність кута може бути зменшена шляхом маневрування противника надійним захистом від нього. Незважаючи на те, що кутовий, безсумнівно, є сильною позицією, необов'язково, що отримання одного або навіть усіх кутів гарантує перемогу в грі.
- Квадрати, що безпосередньо прилягають до кутів, також важливі. Займаючи ці позиції, можна перемогти силу кутів.
- Кілочки, розташовані уздовж зовнішніх країв, також цінні, оскільки їх можна обійти з флангу тільки в двох напрямках (зліва і праворуч від самого кілочка), але вони можуть виступати в якості зовнішнього кінця в п'яти напрямках.
- Наступні ряди від чотирьох крайових рядів можна вважати «небезпечною зоною», оскільки кілочок в цих рядах може бути мостом своїм противникам до кута або зовнішньому краю.
- Хоча хід, який перевертає якомога більше кілочків, може здатися найбільш привабливим, іноді менш драматичним є більш мудрий хід.
- Твердий блок одного кольору, особливо підкріплений кутом або стороною, часто є ключем до перемоги в грі.
- З іншого боку, агресивне проникнення в суцільний блок одного кольору часто може змінити хід гри.
- Є невелика перевага, щоб йти першим. Отже, більш досвідчений гравець може дати ця перевага менш досвідченому гравцеві. І після однієї гри переможець може побажати відпустити програв першим. Ці правила повинні бути встановлені до початку серії ігор.
- Коли досвідчений гравець грає проти некваліфікованого гравця, досвідчений гравець може дати фору, налаштувавши дошку, щоб дати своєму супротивнику перевага в чотири кути. Якщо різниця в навику не так велика, досвідчений гравець може дати тільки 1, 2 або 3 кутових переваги.
Під час гри ви помітите, що дошка може радикально змінюватися з кожним ходом. Так воно і є, у кожного гравця є шанси на перемогу. В цьому і полягає хвилювання Отелло - це «гра всіх» до останніх хвилин. Приємної гри!
Немає запитань про цей товар.